Master

Na een lange tijd van wikken en wegen startte ik in september 2016 met een studie. Ik koos voor het masterprogramma van EURIB. Na afronding mag ik mezelf ‘Master of Arts (MA) in Brand, Design en Reputation Management’ noemen. Een hele mond vol maar wel ontzettend gaaf. Het programma behandelt in twee jaar tijd onderwerpen zoals strategisch management, leiderschap, positioneren, stakeholdermanagement, customer insights, neuromarketing, merkrecht, naamcreatie, storytelling en natuurlijk brandmanagement, reputatiemanagement en designmanagement. Ook al moet je echt veel tijd investeren in een masterstudie (denk aan twintig uur per week), het geeft een enorme ‘inspiratieboost’. Naast de verdieping van mijn kennis, ervaar ik dat er ideeën ontstaan voor adviesproducten en toegankelijke onderzoeksmethoden voor het bedrijfsleven. Ik heb nog even te gaan voordat ik afgestudeerd ben (ik streef ernaar om de studie af te ronden in de minimale tijd van twee jaar), maar ik zie uit naar de opwindende ideeën die nog zullen volgen.
Advertenties